Branding
Brand design, Homepage
Ontwikkeling van een nieuwe corporate identity die de veranderingen in de organisatie en nieuwe kernwaarden duidelijk verbeeldt.
Habermehl fiscaal juristen & adviseurs
een creatieve, open organisatie met heldere oplossingen

Strategie en focus
De nieuwe brand identity geeft duidelijk weer waar Habermehl voor staat: een creatieve, open organisatie die zorgt voor heldere oplossingen. Focus ligt niet op ingewikkelde rapporten, maar op kort en bondig advies dat mensen zelf thuis uit kunnen leggen.
Het resultaat
SOS design studio realiseerde het nieuwe logo, de corporate identity en implementeerde dit verder in o.a. stationery, office templates, emailing design en een nieuwe corporate website. Bekijk de website op www.habermehl.tax



Een nieuwe identiteit, waarom?
In korte tijd veranderde Habermehl van een gedegen en traditionele organisatie naar een modern en jong bedrijf, met nieuwe expertises en hernieuwde kernwaarden.
Door deze veranderingen sloot de bestaande klassieke identiteit niet meer aan bij de organisatie. De corporate identiteit werd daarom compleet vernieuwd, van logo tot website, om veranderingen helder te communiceren.
Naast een nieuwe visuele identiteit is er een nieuwe pay-off ontworpen om de bedrijfsactiviteiten en expertise beter te vertalen. Habermehl Belastingadviseurs werd Habermehl fiscaal juristen & adviseurs.
Tenslotte werd ook het prachtige pand en alle medewerkers gefotografeerd en social media profielen aangepast. Habermehl fiscaal juristen & adviseurs, klaar voor de toekomst.
