De nieuwe brand identity geeft duidelijk weer waar Habermehl voor staat: een creatieve, jonge organisatie die zorgt voor heldere oplossingen. Focus ligt niet op ingewikkelde rapporten, maar op kort en bondig advies dat mensen zelf thuis uit kunnen leggen.
De nieuwe brand identity geeft duidelijk weer waar Habermehl voor staat: een creatieve, jongeorganisatie die zorgt voor heldere oplossingen. Focus ligt niet op ingewikkelde rapporten, maar op kort en bondig advies dat mensen zelf thuis uit kunnen leggen.
SOS designstudio ontwierp het nieuwe logo, de corporate identity en implementeerde deze verder in onder andere stationery, office templates, emailing design en een nieuwe corporate website.
Bekijk de website op www.habermehl.tax
SOS designstudio ontwierp het nieuwe logo, de corporate identity en implementeerde deze verder in onder andere stationery, office templates, emailing design en een nieuwe corporate website.
Bekijk de website op www.habermehl.tax
In korte tijd veranderde Habermehl van eengedegen en traditionele organisatie naar een modern en jong bedrijf, met nieuwe expertise en hernieuwde kernwaarden.
Door deze veranderingen sloot de bestaande, klassieke identiteit niet meer aan bij de organisatie. De corporate identiteit werd daarom compleet vernieuwd, van logo tot website, omveranderingen helder te kunnen communiceren.
In korte tijd veranderde Habermehl van eengedegen en traditionele organisatie naar een modern en jong bedrijf, met nieuwe expertise en hernieuwde kernwaarden.
Door deze veranderingen sloot de bestaande, klassieke identiteit niet meer aan bij de organisatie. De corporate identiteit werd daarom compleet vernieuwd, van logo tot website, omveranderingen helder te kunnen communiceren.
Naast een nieuwe visuele identiteit is er een nieuwe pay-off ontworpen om de bedrijfsactiviteiten en expertise beter te vertalen. Habermehl Belastingadviseurs werd Habermehl fiscaal juristen & adviseurs.
Tenslotte werd ook het pand, interieur en alle medewerkers gefotografeerd en social media profielen aangepast.
Naast een nieuwe visuele identiteit is er een nieuwe pay-off ontworpen om de bedrijfsactiviteiten en expertise beter te vertalen. Habermehl Belastingadviseurs werd Habermehl fiscaal juristen & adviseurs.
Tenslotte werd ook het pand, interieur en alle medewerkers gefotografeerd en social media profielen aangepast.