verhalenparade
Hilversum Marketing

Hilversum Marketing

Verhalenparade

Verhalenparade ter afsluiting van 100 jaar Hilversum Mediastad.

In het kader van 100 jaar mediastad zijn in Hilversum verhalenmakers op pad geweest om 100 verhalen te verzamelen: 33 video's, 33 teksten én 33 foto’s. Samen vormden ze het verhaal van Hilversum. 

In het kader van 100 jaar mediastad zijn in Hilversum verhalenmakers op pad geweest om 100 verhalen te verzamelen: 33 video's, a33 teksten én 33 foto’s. Samen vormden ze het verhaal van Hilversum. 

making of verhalen parade
Verhalenparade Hilversum

Strategie & focus

Strategie & focus

Strategie & focus

Strategie & focus

Strategie & focus

Met inwoners en met bezoekers werd teruggeblikt en vooruitgekeken naar de toekomst van de Mediastad. Ter afsluiting van het jaar was iedereen uitgenodigd het 100ste verhaal samen te komen maken en beleven in een unieke Verhalenparade. 

In het kader van 100 jaar mediastad zijn in 2018 in Hilversum verhalenmakers op pad geweest om 100 verhalen te verzamelen: 33 video's, 33 teksten én 33 foto’s. Samen vormden ze het verhaal van Hilversum. Met inwoners en met bezoekers is teruggeblikt en vooruitgekeken naar de toekomst van de Mediastad. Ter afsluiting van het jaar werden mensen uitgenodigd het 100ste verhaal samen te komen maken en beleven in een unieke Verhalenparade.

verhalenparade blauw
verhalen parade Hilversum

Het ontwerp

Het ontwerp

Het ontwerp

Het ontwerp

Het resultaat

Het getal 100 –voor het 100ste verhaal– is verbeeld als een theaterbril. En net als het 100ste, nog niet onthulde verhaal, zijn de personages dat ook nog niet. Ze blijven gedeeltelijk verborgen en bekijken de stad met Hilversumse ogen. 

Het getal 100 –voor het 100ste verhaal– is verbeeld als een theaterbril. En net als het 100ste, nog niet onthulde verhaal, zijn de personages dat ook nog niet. Ze blijven gedeeltelijk verborgen en bekijken de stad met Hilversumse ogen. 

Hilversum verhalen parade

Het resultaat

Het resultaat

Het resultaat

Het resultaat

Het resultaat

Een zichtbare uitnodiging aan alle bewoners van Hilversum, om samen 100 jaar mediastad af te sluiten. Deze campagne is gemaakt in opdracht van Hilversum Marketing en in co-creatie met HollandCentraal.

Een zichtbare uitnodiging aan alle bewoners van Hilversum, om samen 100 jaar mediastad af te sluiten. Deze campagne is gemaakt in opdracht van Hilversum Marketing en in co-creatie met HollandCentraal.

Herenstraat 48
1211CC, Hilversum
The Netherlands
+31 35 541 31 22
info@sosds.nl

Instagram / LinkedIn / Facebook

Herenstraat 48
1211CC, Hilversum
The Netherlands
+31 35 541 31 22
info@sosds.nl

Instagram / LinkedIn / Facebook

Herenstraat 48
1211CC, Hilversum
The Netherlands
+31 35 541 31 22
info@sosds.nl

Instagram / LinkedIn / Facebook

Herenstraat 48
1211CC, Hilversum
The Netherlands
+31 35 541 31 22
info@sosds.nl

Instagram / LinkedIn / Facebook

SOSdesignstudio