Verhalenparade Hilversum

Hilversum Marketing

Hilversum Marketing

Verhalenparade ter afsluiting van 100 jaar Hilversum Mediastad.

Verhalenparade ter afsluiting van 100 jaar Hilversum Mediastad.

Strategie & focus

Strategie & focus

In het kader van 100 jaar mediastad zijn in 2018 in Hilversum verhalenmakers op pad geweest om 100 verhalen te verzamelen: 33 video's, 33 teksten én 33 foto’s. Samen vormden ze het verhaal van Hilversum. Met inwoners en met bezoekers is teruggeblikt en vooruitgekeken naar de toekomst van de Mediastad. Ter afsluiting van het jaar werden mensen uitgenodigd het 100ste verhaal samen te komen maken en beleven in een unieke Verhalenparade.

In het kader van 100 jaar mediastad zijn in 2018 in Hilversum verhalenmakers op pad geweest om 100 verhalen te verzamelen: 33 video's, 33 teksten én 33 foto’s. Samen vormden ze het verhaal van Hilversum. Met inwoners en met bezoekers is teruggeblikt en vooruitgekeken naar de toekomst van de Mediastad. Ter afsluiting van het jaar werden mensen uitgenodigd het 100ste verhaal samen te komen maken en beleven in een unieke Verhalenparade.

Het resultaat

Het resultaat

Voor deze verhalenparade is er, in samenwerking met HollandCentraal, een opvallende theatrale campagne gemaakt. Het getal 100 –voor het 100ste verhaal– is hier verbeeld als een theaterbril. De persoon achter de bril blijft gedeeltelijk verborgen, als een niet onthuld verhaal en de personages bekijken de stad door de typische Hilversum-strepen. Onthulling en ontknoping vindt plaats op de Verhalenparade.

making of verhalen parade
Verhalenparade Hilversum
verhalenparade blauw
verhalen parade Hilversum
Hilversum verhalen parade
Verhalenparade Hilversum
SOS designstudio

Emmastraat 51 - 1213AK - Hilversum, The Netherlands
+31 (0)35 541 31 22 - info@sosds.nl

Volg ons
Instagram / LinkedIn / Facebook